Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin serwera
#1
Ostrzeżenie 
[Obrazek: UvDcCoY.png]

1. Każdy gracz wstępujący na serwer po raz pierwszy oświadcza, iż zapoznał się z regulaminem.

2. Nie znajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

3. Administrator ma zawsze racje, jeżeli chodzi o wszystkie sprawy związane z serwerem.

4. Tryb survival oznacza iż gracz za pomocą wszelakich legalnych środków zawartych w grze ma za zadanie przetrwać, tym samym:
  • dozwolone jest tworzenie pułapek na innych graczy
  • Przedmioty zdobyte podczas walki PvP nie muszą być oddawane
  • patrz komu ufasz  i dbaj o swoją opinię na serwerze. [Z człowiekiem wpędzającym ciągle w pułapkę nikt nie będzie chciał grać.]
  • pamiętaj! Jeśli nie ufasz innemu graczowi zawsze masz możliwość ignorowania go, bądź pisania ./tpadeny
  • teleportowanie innych do siebie 
5. Administracja nie zwraca utraconych przedmiotów ani też nie rozdaje ich.

6. Użytkownik może posiadać tylko 1 konto. W przypadku, gdy na danym adresie IP gra więcej niż 1 osoba (np. brat/siostra),
użytkownik powinien zgłosić ten fakt, w celu uniknięcia bana za multikonta.


7. Na serwerze staraj się pisać poprawną polszczyzną, notoryczne pomijanie zasad ortografii może skończyć się banem.

8. Administracja zastrzega sobie prawa do bana/kicka bez wyjaśnienia, jeśli wymaga tego interes  serwera.

9. Zabraniane jest umieszczanie treści pornograficznych, rasistowskich i nazistowskich na czacie, w nickach, w skinach oraz na budowlach.

10. Używanie wspomagaczy (nie tyczy się optifine) = BAN (http://forum.gry-skyware.pl/watek-2443.html)

11. Osoby przeklinające i chamskie wobec osób na serwerze mogą być ukarane kickiem lub tempbanem, osoby przeklinające bez przerwy będą od razu banowane.

12. Gracz który znajdzie buga lub jakiś błąd ma obowiązek poinformowania o tym administracji.

13. Szanuj innych graczy, nawet jeśli uważasz ich za idiotów (nie każdy urodził się Einsteinem jak Ty :) )

14. Reklamowanie w jakiekolwiek formie, jest zabronione.

15. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdej chwili.

16. Członkowie administracji, mogą kicknąć bądź zbanować inną osobę z administracji jedynie w stanie wyższej konieczności. Każda osoba z administracji odpowiada sama za siebie i za swoje zachowanie.
#2
Poprawka regulaminu z dnia dzisiejszego.

Pkt.16 Członkowie administracji, mogą kicknąć bądź zbanować inną osobę z administracji jedynie w stanie wyższej konieczności. Każda osoba z administracji odpowiada sama za siebie za swoje zachowanie.
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości