Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
#1
Regulamin Forum
I. Ogólne zasady forum
1.Niniejszy Regulamin Forum określa zakres praw i obowiązków użytkowników korzystających z forum.
2.Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia itp).
3.Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
4.Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
5.Nie wolno zakładać tzw. Multikont czyli dwóch lub więcej kont przypisanych do jednej osoby.
6.Dla osoby działającej na niekorzyść forum, zostaną wyciągnięte odpowiednie Konsekwencje (Także prawne)
7.Po odrzuceniu podania na jakie kolwiek z stanowisk, następne podanie można składać nie wcześniej jak po upływie 7 dni.
 
II. Tematy i posty.
1.Zakaz robienia double postów czyli pisania dwóch lub więcej postów pod rząd.
2.Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone, bądź usuwane.
3.Przed napisaniem tematu z prośbą używamy opcji Szukaj, aby sprawdzić czy dany temat nie był poruszany wcześniej.
4.Pamiętaj, aby treści wypowiedzi były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów.
5.Tytuł tematu wprowadzaj czytelny i zrozumiały.
6.Nie piszemy bezsensownych odpowiedzi w wątkach (np. żal, ehhhh, lol itp).
7.Zakaz nadużywania niecenzuralnego słownictwa.
8.Zakaz spamu - 1 post co 3 posty innych użytkowników
9.Zakaz używania kolorów: Czerwony zarezerwowany jest dla Głównej Administracji Zielony dla Moderatorów oraz Żółty dla kont Premium 
 
III. Administrator.
1.Administrator ma prawo zmienić regulamin bez powiadomienia.
2.Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3.Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.
4.Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum, gdy ta łamie regulamin.
5.Administrator ma prawo rozsyłać informacje handlowe na temat ofert partnerów forum (e-mail).
 
IV. Obowiązki użytkownika.
1.Użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu forum oraz wszelkich regulaminów na nim się znajdujących.
2.Użytkownik ma obowiązek zachowywać się zgodnie z zasadami (n)etykiety i zdrowego rozsądku.
3.Przed założeniem tematu, należy się zapoznać z wzorem widniejącym w dziale, którym chcemy napisać temat.
4. Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z wszelkimi regulaminami na forum które go obowiązują.
 
V. Zakazy użytkownika.
1.Użytkownik nie może spamować, floodować, offtopować.
2.Nie wolno obrażać innych użytkowników.
3.Nazwa użytkownika nie może być reklamą sieci, obraźliwa, rasistowska, nie może zawierać przekleństw lub obrażać uczuć religijnych.
4.Zakaz umieszczania linków referencyjnych, do czegokolwiek.
5.Zakazuje się wstawiania filmów oraz screen'ów na shoutbox'ie bez spoilera
 
VI. Prawa użytkownika.
1.Użytkownik może się swobodnie wypowiadać na forum przestrzegając regulaminu forum oraz działu.
2.Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie.
3.Istnieje możliwość odwołania się od bana na forum, u administratora.
 
VII. Ostrzeżenia na forum.
1.Polityka dotycząca ostrzeżeń jest następująca: za przewinienia łamiące regulaminy działów/forum, administratorzy i moderatorzy będą udzielać upomnienia słowne, usuwając wpisy oraz dodając ostrzeżenie, jeżeli zajdzie taka sytuacja.
2.Przewinienia wynikające ze złośliwości, braku kultury, żądzy destrukcji, nałożonej blokady lub bana, prywatnych zatargów wywlekanych na forum publiczne będą karane podwyższoną ilością ostrzeżeń.
3.Maksymalna liczba ostrzeżeń to 10, potem następuje automatyczny ban na zawsze.
 
VIII. Sygnatury i avatary.
1.Umieszczanie linków w sygnaturze z czytelną informacją innych serwerów będą nagradzane blokadą konta.
2.Żadna praca opublikowana w profilu użytkownika nie może być kopią cudzej pracy.
3.Zakazuje się posiadania dużej ilości jaskrawych kolorów.

- Avatary:
  • awatar to mały obrazek widoczny przy każdej wypowiedzi użytkownika,
  • maksymalne wymiary awatara to 100x100 pikseli,
  • maksymalny rozmiar awatara to 128 KB,
  • nie może zawierać niedozwolonych treści.
  • Administracja Forum ma prawo nakazać zmienić lub usunąć avatar czy też nadać ostrzeżenie, jeśli uzna, że mimo spełnionych warunków, obrazek nie nadaje się do użytku na forum.
- Sygnatury:
Sygnatura (podpis) każdego użytkownika forum musi spełniać następujące warunki:
  • maksymalna szerokość obrazka to 500 pikseli, maksymalna wysokość wynosi 150 pikseli,
  • może zawierać maksymalnie jeden obrazek,
  • nie może zawierać niedozwolonych treści.
  • bezwzględny zakaz zamieszczania linków do stron zewnętrznych, 
  • filmy muszą być wstawione w odpowiednie tagi i wrzucone obowiązkowo w spoiler,
  • limit znaków w sygnaturze wynosi 255 (wraz z kodowaniem obrazka)
  • Administracja Forum ma prawo nakazać zmienić lub usunąć sygnaturę czy też nadać ostrzeżenie, jeśli uzna, że mimo spełnionych warunków, obrazek nie nadaje się do użytku na forum.
IX. Kultura osobista i słownictwo.
1.Na całym forum istnieje ogólno całkowity zakaz nadużywania słów wulgarnych i 'wygwiazdkowanych'.
2.Każde obrażanie i wulgaryzmy w poście będą mogły zakończyć się ostrzeżeniem od administratora.
3.Przejawy agresji na forum, wyżywanie się i inne specyficzne zachowania także będą karane.
 
X. Niedozwolone treści:
Na forum jest zabronione rozprzestrzenianie poniższych treści:
  • pornograficznych lub nawiązujące do pornografii (przeznaczonych do wglądu tylko przez osoby pełnoletnie),
  • brutalnych i nawiązujących do przemocy,
  • wulgarnych, 
  • umieszczania symboli faszyzmu, nazizmu i tym podobnych,
  • wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej oraz innych przejawów dyskryminacji,
  • łamiących prawo (np. prawo autorskie i pokrewne, prawo o ochronie danych osobowych) oraz propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe),
  • obrażanie osoby, rodziny lub grupy
  • prowokujących innych użytkowników do zbędnych kłótni
  • zawierających reklamy (produktów i usług) przynoszące komuś korzyści materialne,
  • propagujących alkohol, narkotyki oraz inne środki odurzające
  • linków do powyższych oraz do stron ze szkodliwym oprogramowaniem, działającym na szkodę użytkownika,
Dodatkowo zabrania się:
  • rozpowszechniania korespondencji z członkiem Teamu bądź użytkownikiem forum,
  • reklamowania i dyskutowania na temat prywatnych serwerów gry nie powiązanych z Gry-Skyware.pl
  • włamywania się na cudze konta na forum oraz działania na szkodę forum,
  • podszywania się pod członków Teamu oraz innych użytkowników forum,

Właściciel jak i obsługa forum nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczanie przez użytkowników powyższych treści.
 

Administracja Zastrzega Sobie Prawo Do Zmiany Regulaminu W Każdej Chwili
Regulamin opracowany przez “Cegła”
Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83) zabrania się kopiowania bez zgody autora.
 
Nieznajomość Regulaminu Nie Zwalnia z Jego Przestrzegania
[Obrazek: 2js7vaB.png]
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości