!! UWAGA !!


Zakończenie działalności na Forum - co oznacza, że forum nie będzie aktualizowane na bieżąco oraz WSZYSTKIE najnowsze informacje dotyczące serwera znajdziesz na naszym DISCORDZIE:

>>> KLIKNIJ TUTAJ BY PRZEJŚĆ NA SERWER DISCORD <<<

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: YouTubowe polecajki
Post: RE: YouTubowe polecajki

Ja polecam kanał Uwaga! Naukowy Bełkot https://www.youtube.com/channel/UC_7Pqix...joHKMPYpGA Kanał popularno naukowy, bardzo przyjemnie sie słucha, nawet jeśli nie rozumie sie niektorych zagadnień ...
___Agusia___ Pogaduszki 5 4,621 28 Aug 18, 20:36
    Wątek: Kronika serwera SkyWare
Post: RE: Kronika serwera SkyWare

Dzisiaj znalazlam swoj film promujacy serwer sprzed 6 lat :D bardzo milo sie zrobilo na sercu gdy pomysli sie o tym ze to juz 6 lat, i przez ten czas poznalam wlasnie na tym serwerze najlepszych przyj...
___Agusia___ Dyskusje 139 133,295 28 Aug 18, 00:16
    Wątek: Ja i moje hobby
Post: RE: Ja i moje hobby

No to ja wyszywam :D wyszywam w dzień, wyszywam w nocy, mam totalnego bzika :D teraz wzięłam się za kolejny dosyć spory projekt do ramki 18x24 (cm) :D jak skończę to na pewno pojawi się w podanym link...
___Agusia___ Pogaduszki 23 34,078 30 Jul 18, 12:53
    Wątek: Muzyka do minecraft
Post: RE: Muzyka do minecraft

O widze moj chlopak ❤️
___Agusia___ Pogaduszki 8 8,709 09 Jan 18, 19:41
    Wątek: Muzyka do minecraft
Post: RE: Muzyka do minecraft

Ogolnie nie slucham muzyki podczas grania bo laczy sie ona ze skajpem :D jednakze jesli juz cos leci to raczej cos ciezszego :D https://m.youtube.com/watch?v=B58OBfM-8A4 :) A no i widze ze mamy rekl...
___Agusia___ Pogaduszki 8 8,709 09 Jan 18, 13:02
    Wątek: Kronika serwera SkyWare
Post: RE: Kronika serwera SkyWare

[attachment=73]:heart: Dzisiaj z  wybraliśmy się na surowce, w poszukiwaniu przygód! Udało nam się zebrać sporą ilość zapasów!
___Agusia___ Dyskusje 139 133,295 02 Jan 18, 23:51
    Wątek: System Nagród.
Post: RE: System Nagród.

nie bardzo wiem o co chodzi, ale cycki. cycki beda dobrym pomyslem c:
___Agusia___ W trakcie realizacji 4 5,831 25 Nov 15, 18:48
    Wątek: Siemanko :D
Post: RE: Siemanko :D

hej Karol! pewnie i tak nigdy nie spotkamy sie na serwerze ale witaj! milo Cie poznac! :D
___Agusia___ Przedstaw/Pożegnaj się! 13 17,091 11 Oct 15, 18:12
    Wątek: straszny pomysł jokera +18
Post: RE: straszny pomysł jokera +18

na tej stronie pusto :D wez pierdyknij jakies slitasne tlo czy cos :D
___Agusia___ Odrzucone 8 11,877 22 Aug 15, 21:51
    Wątek: straszny pomysł jokera +18
Post: RE: straszny pomysł jokera +18

troszku pusto :c
___Agusia___ Odrzucone 8 11,877 19 Aug 15, 19:00
    Wątek: Myszka do gier
Post: RE: Myszka do gier

czytalam jednak nadal nie wiem na ciul ciagle do tego wracasz c:
___Agusia___ Pogaduszki 22 60,264 03 Aug 15, 22:57
    Wątek: Myszka do gier
Post: RE: Myszka do gier

mine czy Ty widzisz z ktorego to jest temat? 3 luty! a mamy sierpnien, koles/kolesiowa juz pewnie dawno kupil/a myszke, na cholere odswiezac stary temat :D
___Agusia___ Pogaduszki 22 60,264 03 Aug 15, 21:04
    Wątek: [UB] maestro
Post: RE: [UB] maestro

Manius to slicznie podsumowal :3
___Agusia___ HydePark 5 511 09 Mar 15, 11:56
    Wątek: [UB] maestro
Post: RE: [UB] maestro

Hahahaha xD litosci :D kolejny UB? chociaz w sumie, i tak cie za tydzien zbanuja, bo jestes wybuchowy, nie chce mi sie rozpisywac o tym ze Misiek mial 7394720 ubanow, buzka to samo i ze miales swoje s...
___Agusia___ HydePark 5 511 07 Mar 15, 11:42
    Wątek: Cycki
Post: RE: Cycki

hy hy hy :>
___Agusia___ Pogaduszki 6 8,208 01 Mar 15, 15:13
    Wątek: Cycki
Post: Cycki

Cyckow nie bedzie :c ale skoro caly internet szaleje na punkcie sukienki to ja tez chce! :D wieeec, jakiego koloru jest ta sukienka? ;>
___Agusia___ Pogaduszki 6 8,208 28 Feb 15, 10:48
    Wątek: Sky na nonpremium nie działa?
Post: RE: Sky na nonpremium nie działa?

Za darmo umarlo :3 sory :3
___Agusia___ Pomoc Techniczna 14 16,923 31 Jan 15, 00:20
    Wątek: Sky na nonpremium nie działa?
Post: RE: Sky na nonpremium nie działa?

ja moge pomoc! ja ja ja ja, ale tylko za hajsy :D
___Agusia___ Pomoc Techniczna 14 16,923 30 Jan 15, 20:37
    Wątek: unBan + Przeprosiny! Proszę przeczytajcie każdy kto mnie zna.
Post: RE: unBan + Przeprosiny! Proszę przeczytajcie każd...

sroga klujaca w oczy prawda: Jestem na nie :diabel:
___Agusia___ HydePark 18 2,954 24 Aug 14, 22:18
    Wątek: [UB]To był tylko Troll
Post: RE: [UB]To był tylko Troll

hmm jestem wkurzona muszę się wyżyć a więc: po pierwsze: co to za powód UB? po drugie: cholerny spam ;_; po trzecie: ban zasłużony na NIE :** dziękuję i dobranoc ; ))
___Agusia___ HydePark 33 3,756 11 Dec 13, 00:49