!! UWAGA !!


Zakończenie działalności na Forum - co oznacza, że forum nie będzie aktualizowane na bieżąco oraz WSZYSTKIE najnowsze informacje dotyczące serwera znajdziesz na naszym DISCORDZIE:

>>> KLIKNIJ TUTAJ BY PRZEJŚĆ NA SERWER DISCORD <<<

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Juz chyba czas na przedstawienie sie
#1
Ostrzeżenie 
Witam wszystkich serdecznie !!!
Nadeszla wkoncu ta chwila aby sie przedstawic :diabel:
Wiec Urodzilam sie bo nie mialam innego wyjscia a po drugie urodzila mnie moja ciotka bo mama miala wielkie pranie .. moja rodzina jest bardzo interesujaca ....moja mama ma trzy wille za miastem ...do sprzatania ....moj tata gra w filharmoni ....ze strozem w karty ....moja siostra studiowala prawo ale ....przeszla na lewo a ja dzieki swojemu sprytowi jestem od dwoch godzin na wolnosci ....Dziekuje :diabel: To by bylo na tyle :) A tak serio to mam na imie Sylvia i mieszkam aktualnie w Montreal Canada, w polsce mieszkalam pod warszawa w cudownej miejscowosci gdzie psy dupami szczekaly. Zaczelam grac na tym zajefajnym serverze w listopadzie 2011 roku i tak sie przywiazalam ze nie moge sie od niego odwiazac :) i mam nadzieje ze jeszcze dlugo pogram :diabel: dozobaczenia
Minecraft isn't just a game. It's an art form.   1f49c
Odpowiedz
#2
Hej, miło Cie poznać! ;D
Odpowiedz
#3
witamy hlepem j solom ! :D mam nadzieję że bd smakowało :)
Odpowiedz
#4
Cześć myślę, że będzie ci się podobało. ;)
[b]
Pomagam przy:
*strony internetowe www/css
*skonfigurowanie serwera cs 1.6/minecraft/teamspeak3

gg: 45713634
ts: globalspeak.pl (pytaj o: Jarvis)
Odpowiedz
#5
Siema będzie fajna gra z następną osobą ... xd
Odpowiedz
#6
jeszcze nigdy nie widziałem cię na serwerze.
Odrzucam i zamykam :D
Odpowiedz
#7
No ja też... Wgl kim jesteś ? :lol:
Nie będę chamski i się przywitam :P
Hejoo ! :D
Odpowiedz
#8
Ja też chcę szczekać dupa ! :D
Siemanko
Odpowiedz
#9
Witaj poznana nieznajoma :D
Odpowiedz
#10
Hmm twoje przywitanie lolciu przypomina mi "w gorącym cieniu na miękkim kamieniu :D" I tak btw to hello ! :D
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czas na Deretena! Dereten 9 8,441 23 Oct 19, 22:48
Ostatni post: Dereten
  Czas się przedstawić zwariowany_marek 0 634 19 May 19, 21:26
Ostatni post: zwariowany_marek
  Nadszedł czas, by się przedstawić... _Viride_ 5 5,405 12 Sep 16, 18:03
Ostatni post: G0gi

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości